sobota, 26 września 2015

NINE BOOKS

Z przyjemnością dodałam kolejną książkę na mojej liście przeczytanych po angielsku. Nie jest to jakaś wybitna literatura, bo uproszczona, ale...daje satysfakcję! A to wpływa bezpośrednio na ...motywację! A oto chodzi!
Dodałam dziewiątą pozycję do listy "My books". To krótka opowieść o piętnastoletnim chłopaku i jego wyboru ścieżki zawodowej - po ukończeniu szkoły. Czy pójdzie za głosem serca czy przystosuje się do zaleceń ojca? Przeczytajcie sami :)
Książka nosi tytuł "Matty Doolin", autorka Catherine Cookson. 700 headwords - było nieźle. Przyjemnie się czytało, nie potrzebowałam zaglądać do słownika! Może opis burzy był cięższy do przejścia, ale..... i tak jestem zadowolona. I'm happy!
Teraz na biurku.... kolejna książka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz