sobota, 9 lutego 2013

PLAY AND STUDY!

Wstąpiłam w szeregi grupy na facebooku, która nazywa się Voice of the Librarian. Jest przyjemnie i czuję, że nie tracę kontaktu, ze znajomymi! :) Nie wiedzieliśmy się, co prawda, na żywo - na co jest szansa duża, ale są mi w jakiś sposób bliscy w branży! Brzmi to przynajmniej jak grupa armatorów greckich he he...
Ot, branżowcy :) Poznać kogoś z branży - to zawsze wywołuje emocje! :)
Link polecany przez p. Aldonę oczywiście otworzyłam i ... już tam bywam regularnie! Sadzę ziarno wiedzy, podlewam, czekam aż podrośnie... może kiedyś zakwitnie?
Podaję link:
http://www.memrise.com/course/11491/english-vocabulary-for-librarians/
Jest to w ogóle strona z różnymi kursami, z przeróżnych dziedzin. Polecam zdecydowanie! Graficznie jest tam bardzo przyjemnie, punkty cieszą kiedy się dodają, a liczba się zwiększa jak... kasa na koncie po wygranej w lotto. Nie żebym wygrała, ale nie... żebym nie chciała! Dla mnie to jak gra komputerowa, prosta, fajna i przede wszystkim taka, przy której nie tracę czasu! Gram i uczę się! Magda Ś. - którą znam z facebooka, a może i z naszego kursu również, doszła dziś w południe do zawrotnej liczby punktów - ponad 14 tys.! Ja z moim 9 tys. to cienko wypadam... Muszę nadrobić! O, jaka motywacja! 
 A więc.... PLAY AND STUDY!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz