poniedziałek, 25 lutego 2013

GIFTS

I have no time! I know, it isn't good! That's a fact!!! And you?
Już prawie nie pamiętam kiedy byłam w Toruniu... Niedawno! Przypominają mi o tym "gifty", które otrzymałam od organizatorów kursu.
Znajduję czas, żeby napić się herbatki! Najlepiej smakuje mi o godzinie 17 właśnie! Otwieram pudełko i wybieram sobie smak! Świetny upominek dla autorki bloga "Five o'clock Alicji"!!!
Żabka? My favorite animal! Cieszy oko i patrzy wymownie, kiedy otwieram lodówkę!
Nie znajduję czasu, żeby w pełni cieszyć się programem multimedialnym "SAY IT RIGHT", a który da mi szansę płynnej, wyraźnej wymowy! Zestaw z podręcznikiem i płytą bardzo mnie ucieszył!
Myślałam sobie, że można cokolwiek powiedzieć po angielsku, w myśl zasady "jakoś to będzie"... Jednak słowu "jakoś" daleko do znaczenia słowa "jakość"!!!
Niewinne zdanie "Hey, bud!" (Cześć, kolego!), może przy niedokładnej wymowie zabrzmieć dla Anglika jak "Cześć, tyłku!" (Hey, butt!). A tego bym nie chciała!!!

Co u Was?
How are you today?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz